Vrátenie tovaru a reklamácie

Kúpili ste si výrobok na e-shope Profiswim.sk? 

Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Ako vrátiť tovar kúpený v e-shope? 

  • Zabaľte výrobok v pôvodnom stave, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení aj všetko príslušenstvo a doklady.
  • Tovar starostlivo zabaľte, do pôvodného a neporušeného obalu.
  • Do balíka vložte pôvodnu faktúru a uveďte váš IBAN ak žiadate vrátiť peniaze
  • Odporúčame zásielku zaslať klasickou poštou (ako doporučený list s podacím lístkom) a zaslať nám fotografiu balíka alebo potvrdenia o odoslaní, aby sme mohli doručenie skontrolovať. V prípade, ak si zákazník zvolí vlastného dopravcu, preberá tým zodpovednosť za doručenie na vlastnú zodpovednosť
  • Tovar pošlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku)


    Flagman Group, s.r.o. 
    Reklamačné oddelenie
    Vajnorská 98/A
    83104 Bratislava

  •  Peniaze za tovar vám budú vrátené do 14 dní od obdržania tovaru. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile info@profiswim.sk. Ak nepoužijete formulár na odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo faktúry alebo objednávky a číslo bankového účtu na vrátenie peňazí.